2009. június 19., péntek

Limara cukkinis kenyere

Ugye az nem jó , ha nincs valami, de ha sok van ! Akkor meg gondolkodhatunk, milyen formában tálaljuk, hogy ne mondják a kosztosok: már megint ezt !?

Limaránál láttam a cukkinis kenyeret, megkerestem, megsütöttem.
Nem tudtam, kinyomkodjam-e a reszelés után a cukkinit ? Nem nyomkodtam, de így lágy lett a tészta, még kellett hozzá lisztet tenni.
Egyáltalán, igazán nem volt semmi jele, hogy ebből aztán, olyan kenyér lesz !! Már gondoltam is, hogy kellett nekem újítani!
Aztán betettem a sütőbe, és ott a rút kiskacsából hattyú lett!
Cukkini lesz, ilyen kenyeret pedig biztos fogok sütni jópárszor a nyáron . Finom vékony héja van, a belseje kissé nedvesebb az eddig sütöttnél, tetszik, ez a lényege röviden.
Receptje itt van: http://limarapeksege.blogspot.com/2009/03/cukkinis-formakenyer.html

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! :))Nem kell kinyomkodni a cukkínit, igen, lágyabb a tésztája, azért is szoktam formában sütni:))

    VálaszTörlés
  2. tényleg szép lett, és ha még finom is, akkor pláne ügyesek vagytok:)

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...