2009. szeptember 22., kedd

Szedett-vedett ebédünk

Néha befészkeli magát a fejembe egy étel képe, és addig nem hagy békén, amíg meg nem főzöm.

Ezzel is így voltam. Szombaton vettem póréhagymát, találtam egy kis darab cukkinit, ott kornyadozott a hűtőben, ízesítésül pedig egy kis sonkát is szeleteltem hozzá.

Tészta: 20 dkg liszt
10 dkg vaj
1 tojás sárgája
csipet só

Töltelék: 2 kisebb póréhagyma
fél cukkini
10 dkg sonka
Ezeket olajon megpároltam, kicsit sóztam, borsoztam.

A tésztát 10 percig elősütöttem. Beletettem a hagymát, majd másfél dl főzőtejszínt 2 egész tojással elkevertem, ráöntöttem, és előmelegített sütőben megsütöttem.

A sütőformám 24 cm átmérőjű.

1 megjegyzés:

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...