2010. január 11., hétfő

Kreatív?


Lekvároskukta  küldte ezt a díjat nekem.   Köszönöm.

A szabályok:   1. Be kell linkelnem akitől kaptam.
                       2. Le kell írnom 7 dolgot magamról, amit (esetleg) érdekesnek találhatnak mások.
                       3. Tovább kell adnom 7 blogbarátnak, be is kell linkelni őket.
                       4. Értesíteni kell őket.


Első pont teljesítve.
7 dolog?   És hogy érdekes lenne másoknak ? 

1.  Három lányom van, és a harmadik lányunoka két hónap múlva fog közénk születni .  Érdekelne, milyen   lehet fiú nagymamájának lenni, de ha mind a kilenc unokánk lány lesz, az se fog elkeseríteni.

2. Az igazi , a tanult szakmám szőlész-borász, valamikor régen Gyöngyösön kaptunk diplomát.  Ma is ezt gyakoroljuk a férjemmel.

3. Alapvetően optimista vagyok, bár az erőszakos emberekkel nem tudok mit kezdeni.

4. Hiszek az ujjászületésben, és szimpatikusak nekem azok a vallások, amelyek emberközpontúak.

5. Szeretem az állatokat, most csak egy macska (kép lentebb ) és két kutya "boldogít".

6. Mindíg szerettem olvasni, mert olvasni KELL. S zeretek a barátaimmal, a szomszédaimmal  együtt lenni, kirándulni, jókat enni , inni, beszélgetni.

7.  Több mint 30 éve élünk - írjam, hogy boldog ? - házasságban.  Ez sokmindent jelent, hogy egymás jó tulajdonságaiért elnézzük a rosszakat, ezt is, de én szívesebben hiszem, hogy  Ő nekem az igazi és viszont.

Ez talán több is, mint hét.
Cserébe had ne nevezzek meg konkrét személyeket. Annyiszor körbe ért már ez a játék, mindenki elárult magáról sokmindent.

Mégegyszer köszönöm.

1 megjegyzés:

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...