2010. augusztus 12., csütörtök

Gyorsvacsora

Nem csak azért nem járunk gyorséttermekbe, mert nincs a környékünkön, járkálunk elég sokat arrafelé, ahol van.   Nem megyünk. Kész.
Illetve csak olyanba, ahol magyaros, rendes főtt ételeket, akár főzeléket is lehet kapni, na olyanba igen, szoktunk.
Az olaszos paradicsomszószos fogások  se népszerűek a családfőnél, néha azért erőszakosan rákényszerítem, akkor néhány ,megjegyzés kíséretében megeszi.
Azt hittem ma még nem jön haza, tévedtem, telefonált, 8-ra megérkezik.
Vacsorára hamburgert készítettem:)

Azért kell hozzá idő, ha mindent sk. sütök.

Kedves  Limara,  örök hála a receptért!   Majdnem olyan szép zsemléket sütöttem, mint a Tieid.
Isteni illata volt sülés közben, finom puha a bele, szóval recept jegyezve, eztán is ezt sütöm.

Marhahúsom nem volt, így darált sertéshúsból van a húspogácsa bele.
50 dkg hús
só, bors
2 tojás
4-5 evőkanál zsemlemorzsa
fokhagyma 3 gerezd
vöröshagyma egy darab közepes méretű apróra vágva

Összegyúrkáltam és vékony kerek husikat sütöttem belőlük.

Azt olvastam valahol, hogy csalamádé az nagyon kell bele, de mivel ez egy dél bácskai hamburger, és különben is nyár van,  csalamádé nem lesz benne, hanem hagyma, uborka, paradicsom, sózva- borsozva, pici balzsamecet, olívaolaj, salátalevél  kerül bele.
Aki kér tehet ketcupot, mustárt, ilyesmit.

Most már csak egy kérdés maradt : kinek van ekkora pofája?

9 megjegyzés:

  1. Tul gazdagon raktäl bele mindent,olyan jo magyar szokäs szerint. Fele ennyi, mäs orszägban mär a böseg zavarät okoznä:):) De a zsemlek tenyleg szepek lettek!

    VálaszTörlés
  2. Van fekete szezäm-magom,majd adok. Az is biztos jol mutatna a zsemleken.

    VálaszTörlés
  3. Hű azt a mindenit micsoda vacsora, ebbe még beleharapni is kihívás. Nagyon guszta
    Én is így szeretem, mindent bele, legyen mit enni :)))

    VálaszTörlés
  4. hehe... folpackba tekerni, és kilapítani, hogy olyan legyen, mint iskolai buszos kiránduláson a rántotthúsos szendvics, amire ráültünk, és csak negyedóra múlva vettük észre! (az tök lapos lett) :D akkor befér!

    VálaszTörlés
  5. Csodálatosak a zsömlék, hidd el ezt nem lehet fokozni.....
    Én is pont ilyeneket sütök, majd elcsordult a nyálam a látványtól:-)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek!:)) Így az igazi a hamburger, amikor beleharapsz szétesik , csöpög belőle a kechup, mustár....jaj!

    VálaszTörlés
  7. Hát igen, é snam győzök törülközni :):)

    VálaszTörlés
  8. Anna, lány létedre ?? Így is belefért. Ismered a testvéred, szendvicset is begyömöszölte :):)

    VálaszTörlés
  9. Jelentem megpróbálkoznék vele!!!

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...