2010. augusztus 10., kedd

Sajtmártás


Elég gyakran főzök brokkolit, mindenki szereti nálunk.   Úgy símán magában is megesszük, de  - főleg ha valami szárazabb hús van mellé  - nekem kedvesebb egy kis sajtszósszal. 
Kövezzetek meg, de boltit szoktam.  Most viszont se itthon nem volt, sem a boltban , ahová járok. Ez is a kisfalvak hátránya, nincs mindig a boltban ilyen exkluzív dolog, mint a sajtmártás :):)

Ha már rajtam a bélyeg, hogy folyton a gép előtt vagyok, akkor kerestem receptet.  És találtam. És finom.

Itt található,  ajánlom jó szívvel mindenkinek.

4 megjegyzés:

  1. Nem kövezlek meg, néha a bolti nagyon finom. Pl most rákaptam az aldis rétesre....hiába tudok csinálni, azért ez finom, meg kell hagyni. :)

    VálaszTörlés
  2. Na a kajához meg nem írtam semmit, imádoma brokkolit, és ez annyira guszta, hogy biztosan ki fogom próbálni

    VálaszTörlés
  3. Sajtmártást el is mentem, valami más fajta zöldséggel csodás lehet :)))

    VálaszTörlés
  4. Sajtmártás csak úgy, hát még brokkolival!
    Ki volt az az ebadta, aki megbélyegezett?!:))))))

    VálaszTörlés

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...