2011. január 14., péntek

Töltött csirkemell

A tegnapi gyümölcsnap után bizony jólesett ez a finom húsétel.

A mellfilét felszúrtam. Hajdúsági zsíros juhtúró névre hallgat az a krémsajt, amiből bele gyömöszöltem a  húsba, majd pár kisebb brokkolit is, csak úgy fagyosan.
Jénaiba tettem, kicsit megsóztam, de csak kívülről, mert a juhsajt  sós. Borsot őröltem a tetejére, kis darab vajat tettem rá.
Lefedve inkább párolódott, mint sült.
Paradicsomsaláta volt köretnek.  A feldarabolt paradicsomot sózom, borsozom, olívaolajjal meglocsolom, és balzsamecettel savanyítom. Kevés újhagymát felkarikáztam, és petrezselyemzölddel megszórtam.

1 megjegyzés:

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...