2011. április 21., csütörtök

Díj







Egy újabb díj, amely már lassan körbejárta a gasztro blogger oldalakat. Szeretném megköszönni a Szemirámisz függőkertje gasztroblog szerzőjének a magam és Gondaanyu nevében is. Megpróbáltam gondolatban összeszedni, mi az a 10 dolog, amit elárulhatnék magamról. Hát nem ment könnyen. Van amit senkivel sem osztanék meg, amit meg megosztanék, az szerintem nem sok mindenkit érdekel. De megpróbáltam. Jöjjön hát 10 dolog, a teljesség igénye nélkül:

-farmer,póló,saru talán még a színházba is felvenném, ha lehetne:)
-éneklés...csakis hobbi szinten:))) most már...
-versek...
-olvasás...
-most kezdtem el tanulgatni a rovásírást...
-kirándulás...
-kenyérsütés...
-szeretem a régi dolgokat, tárgyakat...
-szeretek emlékezni szeretteimre, akik már nem lehetnek velem...
-kb.még ezer dolog, ami nem jut most eszembe....

1 megjegyzés:

 Van egy sorozat, amit néha nézek, aholis a főszereplő otthon kenyeret süt és eladja a közeli kávézóba.  Minden nap megkérdezi, elfogyott-e,...