2011. december 25., vasárnap

Ruccola saláta karácsonyi ebédhez

Az előzőleg beírt harcsafilé mellé készült.   A Nők Lapja Konyha legutolsó számában Mautner Zsófi ajánlja.

Spenótom nem volt, így csak ruccolával készült.
 ( Még a nyár végén vetettem a kertbe, de  eső nem esett, így csak  vegetált. Az utóbbi hónap kis esői és a hó hatására azonban egész szépen elkezdett nőni. )

A ruccolát megmostam, sóztam, borsoztam.  Meglocsoltam olívaolajjal, egy kis balzsamecettel.
Ráöntöttem egy kisüveg    sütőtököt   , hozzátettem  egy negyed gránátalma magjait, egy kisebb narancsot meghámozva és szeletelve. Ráöntöttem a sütőtök levét.
Megszórtam pár szem összetört pirított mogyoróval.

Szuper !

2 megjegyzés:

  1. Ha a Mautner Zsófi ajánlja, akkor tuti csak finom lehet. És a rucolád még él? Mi lelegeltük az összeset még októberben.

    VálaszTörlés

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...