2014. augusztus 16., szombat

Így utazunk mi

Nem, nem veszekedve.   Békésen indulunk. Összecsomagol mindenki  magának,  János bepakol az autóba, mert csak ő tud, úticél ismert, útirány úgyszintén. Többnyire.

Gps nem kell, minek, folyton női hangon beszél és folyton azt mondogatja: Gyorsan megy ! Gyorsan megy !
A nőknek különben is rossz a tájékozódási képessége, nehogymá egy nőre hagyatkozzunk!  Nézzed a térképet, kedves feleségem, azt  egész jól csinálod:):)

Radar előre jelző régóta van, némileg kordában tartja a száguldozós vágyait.

Most megtört a jég, néhány külföldre menés után, amikor bizony jó lett volna, vett egy  navigációs szerkentyűt.

A kép csak illusztráció, nem ilyen a fent nevezett .

Reggel induláskor bekapcsolta, nem mintha ne találnánk oda a Csörsz utcába 10 év után, csak gyakorlásképp.
Elsőre nem csinált semmit, aztán újra indítgatva megtalált bennünket a műhold, meg a gépet is, így vezérelve folytattuk az utat.
Forduljunk (fel) erre, arra, de a legtöbbször csak az a mondat hallatszott, hogy Ön átlépte a megengedett sebességhatárt. Persze nem kell nagyon túllépni, hogy ezt mondja. Meg hajnali 4-kor minden normális ember alszik szombaton.

De úgy elképzeltem.
Tegyük fel, ül a nő, figyel. Mit csinál ez az autó?  Gyorsan megy, gyorsan megy, gyorsan megy! 
A 324. figyelmeztetéskor elkezd ideges lenni!
Az 522. után tövig rágja a körmét.  Még tíz túllépés és sikoltozik. A 600. rászólás után kinyúl és egy palacsinta sütővel fejbe csapja a sofőrt:)

Én biztos így csinálnám:)

Aztán újfent bebizonyosodott: van egy parkoló amiben két autó van csak . Egy hely van közöttük, amúgy a parkoló üres. 
Hol parkolunk le?  Hát a kettő között.  Az egész üres parkoló nem számít. 

És igen, könnyen mondok ilyeneket , nem én vezetek. Én csak itthon, egy  elég kis körben megyek autóval. De a  parkolóban  a nagy üres helyekre állnék:)

2 megjegyzés:

  1. én is mindig az üres helyeket keresem, a szerkentyűről meg levettem a hangot, mert idegesített.:)

    VálaszTörlés
  2. Állítólag lehet állítani, hogy milyen hang legyen.

    VálaszTörlés

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...