2015. október 16., péntek

Múltkor láttam egy fotót, csirkemell kókusztejben, édesburgonyával. Na a FB-n megtalálni nem lehet ilyesmit, édesburgonyát max. holnap tudok venni, de van sütőtök, színre egészen hasonlít. Keresgéltem recepteket is, de curry paszta na az nincs, de van currypor,  így készült a mai ebédünk:

Kettőnknek egy fél csirkemell filét nagyobb kockákra vágtam .  A sütőtöknek a hosszúkás végéből levágtam, szintén felkockáztam.  Meg egy birset is, mert van no.

A húst  olajon átsütöttem, rátettem a tököt és a birset.  Megszórtam curryporral, gyömbérrel, fahéjjal, kis sóval. Csipetnyi őrölt chilit is szórtam rá.  Ráöntöttem egy doboz kókusztejet és fedő alatt puhára pároltam.

Rizzsel körítettem.



4 megjegyzés:

  1. Hmmm!!! :)
    Imádom az ilyeneket!!!
    Érzem az illatát!!! 😁

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem voltam biztos benne, hogy a Jánosnak ízleni fog, a kókusszal nincs túl jó barátságban. Ha jól tudom egy gyerekkori kókusztekercs az oka, illetve a túl sok kókusztekercs :)

      De nagyon tetszett, azt mondta minden héten főzhetek ilyet :)

      Törlés
  2. Hmmm!!! :)
    Imádom az ilyeneket!!!
    Érzem az illatát!!! 😁

    VálaszTörlés
  3. Imádok kókusztejjel és currypasztával meg gyömbérrel, édesburgonyával főzni!!!!! Annyira csodálatos az ízharmónia, ami az ételből árad. Ügyes vagy nagyon, hogy megoldottad. :)

    VálaszTörlés

Lakodalmas vagy sváb kifli

  Nagyon szeretem sütni, mert akár kemencében, akár villanysütőben egyformán szépre sül.  Először lakodalomba kértek meg sütni, akkor kaptam...